IDC je objavio preliminarne rezultate istraživanja tržišta smartfona u drugom kvartalu ove godine. Prema informacijama kojima oni raspolažu, u ovom je razdoblju ukupno prodano 295,3 milijuna smartfona, što je za 23,1% više u odnosu na isto razdoblje priošle godine.
Listu i dalje predvodi Samsung sa 74,3 milijuna prodanih uređaja, što je za 3,9% manje nego u istom razdoblju lani, a tržišni udio mu je s 32,3% pao na 25,2%. Slijedi ga Apple s 35,1 milijun prodanih iPhonea, što je za 12,4% više nego prošle godine, no tržišni udio je ipak pao s lanjskih 13% na ovogodišnjih 11,9%.
Na trećem mjestu je Huawei koji je u 2. kvartalu ove godine prodao 20,3 milijuna uređaja i ostvario rast od čak 95% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, pa mu se tako i tržišni udio sa 4,3% popeo na 6,9%. Iza njega dolazi Lenovo s 15,8 milijuna prodanih smartfona, što je za 38,7% više nego lani i sada drži tržišni udio od 5,4%. Peti na listi je korejski LG koji je također ostvario iznimno velik rast od 19,8%, prodavši 14,5 milijuna uređaja, da bi ostvario tržišni udio od 4,9%.
Proizvođač |
2Q14 Isporuke |
2Q14 tržišni udio |
2Q13 Isporuke |
2Q13 tržišni udio |
2Q14/2Q13 Rast |
1. Samsung |
74.3 |
25.2% |
77.3 |
32.3% |
-3.9% |
2. Apple |
35.1 |
11.9% |
31.2 |
13.0% |
12.4% |
3. Huawei |
20.3 |
6.9% |
10.4 |
4.3% |
95.1% |
4. Lenovo |
15.8 |
5.4% |
11.4 |
4.7% |
38.7% |
5. LG |
14.5 |
4.9% |
12.1 |
5.0% |
19.8% |
Ostali |
135.3 |
45.8% |
97.5 |
40.6% |
38.7% |
Total |
295.3 |
100% |
240.0 |
100% |
23.1% |