Lansiranje iOS-a 26 prošlog mjeseca bilo je popraćeno nizom problema, od poteškoća s Wi-Fi i Bluetooth vezama do nemogućnosti aktivacije iMessagea. Dok su prvi problemi riješeni prošlotjednom nadogradnjom na iOS 26.0.1, Apple je sada objavio i službeno objašnjenje te rješenje za bug koji je mučio korisnike iMessagea.
Koji je uzrok problema i kako ga prepoznati?
U novom dokumentu podrške, Apple navodi da problem s aktivacijom iMessagea najčešće proizlazi iz specifične situacije: postojanja neaktivne SIM kartice (fizičke ili eSIM) u telefonu, koja ima isti telefonski broj kao i vaša aktivna SIM kartica.
Znakovi koji upućuju na ovaj problem uključuju:
-
Poruke se šalju kao zeleni oblačići (SMS/RCS) umjesto plavih.
-
Ispod neuspjelih poruka pojavljuje se obavijest "Nije isporučeno".
-
Poruke se šalju s vaše e-mail adrese umjesto s telefonskog broja.
-
Vaš se telefonski broj prikazuje dvaput u postavkama iMessagea.
Rješenje u dva koraka
Ako prepoznajete ove simptome, Apple preporučuje sljedeći postupak:
-
Uklonite neaktivni SIM: Otvorite Postavke > Mobilni podaci. Provjerite postoji li na popisu SIM kartica ona koja je neaktivna, a ima isti broj kao i vaša glavna. Ako se radi o fizičkoj kartici, izvadite je iz uređaja. Ako se radi o eSIM-u, dodirnite ga i odaberite opciju "Izbriši eSIM".
-
Ponovno aktivirajte iMessage: Vratite se u Postavke > Poruke > Slanje i primanje. Dodirnite svoj važeći telefonski broj kako biste ponovno pokrenuli i potvrdili aktivaciju iMessagea.
Ako ni nakon ovih koraka iMessage ne radi, Apple savjetuje da provjerite internetsku vezu i ispravnost postavki vremenske zone na vašem uređaju.