Instagram uvodi niz novih značajki osmišljenih kako bi korisnicima olakšao kreativno izražavanje i smanjio pritisak prilikom objavljivanja sadržaja. U objavi na službenom blogu, šef Instagrama Adam Mosseri izjavio je da platforma želi "smanjiti pritisak i potaknuti kreativnost" pomažući autorima da lakše podijele svoj glazbeni ukus i steknu samopouzdanje prije objave sadržaja svojim pratiteljima.
Prva značajka, koja je već postala dostupna korisnicima, omogućuje automatsko dijeljenje imena pjesme i izvođača s platforme Spotify direktno u Instagram Bilješke (Notes). Radi se o privremenim statusnim porukama koje se pojavljuju iznad profilnih slika u izravnim porukama.
Za razliku od postojeće opcije gdje korisnici ručno dodaju isječak pjesme, nova Spotify integracija ažurira naslov pjesme u stvarnom vremenu. To pratiteljima daje bolji uvid u glazbeni ukus i raspoloženje autora. Kao dio partnerstva s Metom najavljenog prošlog studenog, ova značajka uključuje i gumb "Dodaj na Spotify".
Instagram također uvodi nove alate za upravljanje "uzbuđenjem i nervozom koji dolaze s objavljivanjem". Eksperimentalna značajka za Reels, koja je nekim autorima omogućavala testiranje videa na novoj publici prije dijeljenja s vlastitim pratiteljima, sada je dostupna svima.
Mosseri je istaknuo da je 40 posto autora koji su sudjelovali u testiranju počelo češće objavljivati Reels videozapise. Cilj je ohrabriti korisnike da istražuju svoju kreativnost bez straha od dijeljenja manje uspješnih ideja s prijateljima i obožavateljima.
U pripremi su i dvije značajne promjene za korisničke profile. Prva će omogućiti objavljivanje sadržaja izravno na profil, bez da se ta objava prikazuje u feedovima pratitelja. Druga će korisnicima dati mogućnost da sami mijenjaju redoslijed objava na svojoj profilnoj mreži (grid).
Ove mogućnosti Mosseri je najavio još u siječnju, no za sada nije poznato kada će točno postati dostupne svim korisnicima.