![Stratey Analytics](https://mob.hr/blog/wp-content/uploads/noviupload/Stratey-Analytics.png)
Postoje razni parametri i mjerenja kad je u pitanju tržište pametnih telefona, no jedno ne toliko često spominjano, ali ipak znakovito, je udio u ukupnoj dobiti. Prema istraživanju Strategy Analyticsa, Apple je neprikosnoveni vladar po tom pitanju.
U zadnjem kvartalu 2014. godine, udio Appleovog iOS-a u ukupnoj dobiti ostvarenoj prodajom smartfona u svijetu iznosila je čak 88,7%, dok na naprizvođače Androida (kumulativno) otpada mizernih 11,3%. Štoviše, ovaj postotak je u odnosu na isto razdoblje prošle godine povećan u korist iOS-a, kada je njegov udio u dobiti iznosio 70,5%, a Androidov 29,5%.
Ostale platforme, kao što su Windows Phone i BlackBerry nisu ostvarili nikakvu dobit i vrlo je izvjesno da zapravo ostvaruju gubitak, no on u ovom istraživanju nije prikazan.