Apple je objavio financijski izvještaj za posljednji fisklani kvartal, iz kojeg je vidljivo da je unutar tog razdoblja ostvario prihode u visini 90,75 milijardi dolara. Ovi rezultati su u skladu s očekivanjima analitičara s Wall Streeta.
Struktura prikazana na ilustraciji govori nam da je prodaja iPhonea u ukupnim prihodima iznosila 51%. Dakle, Appleov pametni telefon ostaje najveća zlatna koka. Ipak, s obzirom da Apple u svojim financijskim izvještajima nikad ne raščlanjuje prihode po modelima, ne možemo točno znati koliko je kojeg modela prodano. Za tu informaciju morat ćemo pričekati približne rezultate, koje inače donose neovisne analitičarske kuće poput Gartnera, IDC-a, Counterpointa itd.
Drugi najveći izvor Appleovih prihoda je sektor usluga, čiji je udio u proteklom fiskalnom kvartalu iznosio 26%. Potom dolazi prihod od nosivih uređaja kao što su slušalice i pametni satovi, no sada je uključen i iznimno skupi Vision Pro, za kojeg su nedavno počele kružiti glasine kako nije ispunio očekivanja. Ukupan udio ovih proizvoda u Appleovim prihodima iznosio je 9%. Prodaja Mac računala zauzela je 8% Appleovih prihoda, a iPada 6%.
Možda najzanimljiviji podatak u cijeloj priči je rast bruto marže. U posljednjem kvartalu ona je iznosila vrlo visokih 46,6%, čime se malo koji proizvođač hardvera može podičiti. Također, ilustracija zorno prikazuje konstantni rast Appleove bruto marže kroz godine, posebice u posljednjih sedam kvartala, što znači da se kompaniji vremenom povećava i dobit. U prijevodu, svakom novom godinom, Apple ostvaruje veću zaradu po prodanom uređaju, što nije nužno povezano s rastom maloprodajnih cijena. Dobar dio se vjerojatno odnosi i na smanjenje troškova te općenito racionalizaciju poslovanja.