Biznis Apple

iPhone u Kini više nije najprodavaniji brand. Huaweiju prodaja porasla za 64%

iPhone je u Kini nekoliko godina uživao titulu najpopularnijeg branda, no prema najnovijim podacima koje je iznio Counterpoint, to više nije slučaj. U prvih šest tjedana ove godine, Appleov tržišni udio na kineskom tržištu je pao za 24% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, čime je američka kompanija zauzela četvrto mjesto s 15,7% udjela na tržištu.

Tron je preuzeo Vivo sa 17,6% udjela, međutim zahvaljujući uglavnom dobroj prodaji jeftinijih uređaja. Drugi je Huawei, čiji je tržišni udio porastao za znakovitih 64%, čime se ova kompanija vratila na velika vrata, barem što se tiče kineskog tržišta. Za razliku od Viva, Huawei je ovaj uspjeh postigao uglavnom zahvaljujući nedavnom lansiranju top modela, odnosno Mate 60 serije, u koju je po prvi puta ugradio procesor u potpunosti proizveden u Kini. Tržišni udio mu iznosi 16,5%.Treće mjesto zauzeo je Honor je sa 16,3& udjela, Xiaomi peto s 13,8%, dok šesto drži Oppo s 13,2% udjela.