![](https://mob.hr/blog/wp-content/uploads/noviupload/Counterpoint-isporuka-2020.jpg)
Pandemija koronavirusa je dobro izmijenila naše živote, a definitivno način na koji provodimo dane. Međutim, kod većeg dijela populacije se pojavila potreba za rekreacijom, duljim boravljenjem van zatvorenih prostora, što se očitovalo i u većoj prodaji pametnih satova u 2020. godini.
Analitička tvrtka Counterpoint Research objavila je rezultate istraživanja tržišta pametnih satova za proteklu godinu u kojoj je zamijećen rast isporuka za 1.5%.
Apple i dalje uvjerljivo vodi s 40% udjela u globalnim isporukama, dok je na drugom mjestu Samsung s 10% i na trećem Huawei sa 8% udjela na tržišyu. Fitbit je na četvrtom mjestu da 7% a prati ga BBK electronics sa 6 %.
![](https://mob.hr/blog/wp-content/uploads/noviupload/Udio-postotci.jpg)
Uspoređujući rezultate s isporukama u 2019. godini, Apple je imao rast od 19%, a najviše je narasla isporuka Huawei satova (26%) što i ne čudi jer su Watch GT2 i GT2e jako dobro prihvaćeni na tržištu.
![](https://mob.hr/blog/wp-content/uploads/noviupload/Counterpoint-Smartwatch-Price-2020.jpg)
Zanimljivo je da je porastao udio prodanih skupljih satova čemu su najviše doprinijeli Apple, Samsung i Garmin čiji su satovi itekako skupi, ali izrazito kvalitetni.
Prema Couterpointu, tržište pametnih satova najviše oblikuju Apple, Samsung i Huawei, no uskoro će trojac dobiti jaku konkurenciju u vidu Xiaomija koji izbacuje sve kvalitetnije uređaje. Counterpoint očekuje i snažnije pojavljivanje Oppo i Realme satova u narednih nekoliko godina, koji tek sada polako ulaze u igru.
Counterpoint Research