Android Biznis

LeEco (bivši LeTV) kreće u ekspanziju, prvi cilj je osvajanje američkog tržišta



LeTV, kineska kompanija koja se već neko vrijeme bavi proizvodnjom televizora i uređaja za zabavu, prije nešto više od godinu dana vrlo je agresivno ušla u svijet smartfona, s kvalitetnim i prilično skupim uređajima, koje smo i sami recenzirali. Vidljivo je da kvalitetom izrade i izborom komponenti ciljaju na kupce dubljeg džepa, kao i one željne performansi.

Kompanija je u međuvremenu promiljela ime u LeEco (iz očitih razloga da se ukloni asocijacija na TV), najavila nekoliko novih uređaja, da bi danas objavila kako službeno ulazi na na tržište SAD.

Ovo je prilično smion potez za jednu ovako mladu kompaniju, budući da ni mnogo veće, poput Xiaomija i Meizua već dosta dugo dugo kalkuliraju oko ulaska na ovako zahtjevno tržište. Ovom prilikom LeEco je otvorio ured u San Joseu, koji zapošljava 250 radnika, a ta brojka bi se u do kraja ove godine trebala povećati na 800.

Kako će se LeEco provesti u Americi, ostaje za vidjeti, no treba imati na umu da je ovo samo početak i da je udar plimnog vala iz Kine na zapadna tržišta neizbježan.