Nothing se još jednom igra s očekivanjima javnosti oko svojeg nadolazećeg modela Phone (3). Nakon što je krajem prošlog mjeseca objavljena prva, vrlo ograničena teaser slika, danas je stigla i nova, ovaj put tek nešto manje izrezana, no i dalje ne otkriva mnogo. Očito je, brend nastavlja s marketinškom taktikom “kap po kap”, što je uobičajeno kod mnogih brendova koji se tek pokušavaju etablirati na tržištu.
Zanimljivo je da novi Phone (3) prema svemu sudeći napušta prepoznatljiv transparentan izgled stražnje strane, po kojem je Nothing dosad bio prepoznatljiv na tržištu. Također, tvrtka je službeno potvrdila da ovaj model neće imati Glyph LED svjetla na poleđini, što je bila dosad ključna dizajnerska posebnost brenda. Umjesto toga, šuška se o novom, prilagodljivom dot-matrix zaslonu.
Ovakva promjena strategije izaziva pitanja – je li Nothing izgubio ono što ga je činilo drugačijim ili traži novi put prema korisnicima? Najavljeni Phone (3) premijerno će biti predstavljen 1. srpnja na događaju u Londonu, zajedno s prvim Nothing slušalicama preko uha. Iako brend ističe kako je ovo “prvi pravi flagship”, prema dosad najavljenoj cijeni i karakteristikama, čini se da će biti riječ o joiš jednom “flagship killeru” – uređaju koji se natječe s najboljima, ali ne pripada samom vrhu.
Marketing strategija koja se bazira na stalnom zadržavanju pažnje kroz ograničene informacije postala je zaštitni znak brenda Nothing. No, ostaje otvoreno pitanje koliko su korisnici još spremni tolerirati ovakav pristup, posebno ako konačan proizvod ne opravda hype.