Android

Nothing uhvaćen u podmetanju profesionalnih fotografija pod one snimljene telefonom

Neki nikako da nauče iz tuđih iskustava. Tvrtka Nothing, poznata po svom transparentnom marketingu i jedinstvenom dizajnu, našla se u središtu skandala nakon što je otkriveno da je koristila profesionalne stock fotografije kako bi promovirala mogućnosti kamere svog novog flagship telefona, Phone (3). Slike, predstavljene na demo uređajima kao autentične snimke, pokazale su se kao čista obmana.

Prijevara je izašla na vidjelo zahvaljujući snimci zaslona s maloprodajnog demo uređaja Nothing Phone (3) izloženog na Novom Zelandu. Uređaji su sadržavali galeriju fotografija za koje se tvrdilo da su snimljene upravo tim telefonom.

Međutim, istragom portala Android Authority i drugih članova tehnološke zajednice, utvrđeno je da su fotografije zapravo djelo profesionalnih fotografa. Novinari su čak kontaktirali dvoje autora fotografija, koji su potvrdili da za njihovo snimanje nisu koristili Nothing Phone (3). Iste slike pronađene su i na društvenim mrežama fotografa.

Dodatno je otkriveno da je svih pet spornih slika dostupno za licenciranje na platformi za stock fotografije 'Stills', što potvrđuje njihovo komercijalno, a ne korisničko porijeklo.

Ono što ovaj slučaj čini posebno problematičnim jest način na koji je Nothing koristio ove slike u svojim promotivnim materijalima, uz slogan: "Evo što je naša zajednica zabilježila s Phone (3)." Time tvrtka nije samo lažno predstavila mogućnosti svoje kamere, već je i izmislila korisničko iskustvo kako bi stvorila lažan dojam autentičnosti i angažmana zajednice.

Suočen s nepobitnim dokazima, Nothing je priznao pogrešku i izdao službenu izjavu:

"Preciznost u predstavljanju mogućnosti naših proizvoda nam je važna. Demo jedinice Phone (3) ažuriraju se kako bi sadržavale isključivo fotografije snimljene s Phone (3)."

Ovaj incident predstavlja ozbiljan udarac na kredibilitet brenda koji je svoj imidž gradio upravo na transparentnosti i povjerenju korisnika. Ostaje za vidjeti kako će se ovaj skandal odraziti na percepciju tvrtke u očima javnosti, pogotovo jer je kvaliteta kamere jedan od ključnih faktora pri kupnji novog pametnog telefona. 

Advertisement Advertisement