Globalni tehnološki lider, Huawei nastavlja predstavljati nove uređaje pružajući korisnicima kvalitetu, pristupačnost i inovacije. Nakon lansiranja Huawei FreeBuds Pro 4 te Huawei nova 13 pametnog telefona, na hrvatsko tržište stigle su i Huawei FreeBuds SE 3. Ove najnovije bežične slušalice nude impresivan zvuk, dugotrajnu bateriju i ergonomski dizajn za udobno korištenje tijekom cijelog dana.
Lagane i kompaktne, futurističkog dizajna
Huawei FreeBuds SE 3 bežične slušalice pravi su izbor za sve korisnike koji vole kvalitetu i udobnost. Dolaze u dvije elegantne boje, bež i crnoj, u kućištu za punjenje modernog dizajna. Svaka slušalica teži samo 3,8 grama te su pažljivo dizajnirane na temelju detaljne ergonomske analize više od 10 000 ušnih kanala, kako bi prirodno pristajale uhu za maksimalan komfor tijekom cijelog dana.
Brzo punjenje i do 42 sata reprodukcije glazbe
FreeBuds SE 3 slušalice pružaju bezbrižno slušanje glazbe, primanje poziva i razgovore bez brige o trajanju baterije. Brzo punjenje ovih slušalica od 10 minuta, omogućuje slušanje do 3 sata. Napunjene do kraja, omogućuju do 9 sati slušanja, a punjenje uz korištenje kućišta do čak 42 sata reprodukcije glazbe.
Jednostavno upravljanje na dodir
Zahvaljujući osjetljivom senzoru na dodir puštanje glazbe, odgovaranje na poziv, preskakanje pjesama i traženje glasovnog asistenta kod FreeBuds SE 3 slušalica jako je jednostavno. Sve je na dohvat ruke, odnosno jedan, dva ili tri dodira dovoljna su za navedene komande.
Cijena i dostupnost
Huawei FreeBuds SE 3 dostupne su kod Huawei ovlaštenih partnera po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 49 EUR, a kupci uz nju mogu iskoristiti i Huaweijevu novu uslugu Loss Care.
Loss Care
Loss Care je nova usluga osmišljena kako bi korisnicima pomogla u slučaju gubitka njihovih bežičnih slušalica. Omogućuje nabavu zamjenske slušalice po sniženoj cijeni, što značajno smanjuje troškove u odnosu na kupnju novog para. Za više informacija o Loss Care usluzi posjetite službene stranice brenda.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja te se njima koristi trećina svjetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj postavljeno je u zemljama diljem svijeta, uključujući Njemačku, Švedsku, Indiju i Kinu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaju, usluge „u oblaku“ (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 30 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.
Za više informacija posjetite: https://consumer.huawei.com/hr/