Biznis

Peter Chou priznaje da je HTC podbacio na marketinškom planu


Izvršni direktor HTC-a Peter Chou dao je intervju za Wall Street Journal u kojem je priznao da je kompanija u 2012. godini podbacila na marketinškom planu, dok je konkurencija u međuvremenu znatno ojačala.

Tijekom 2012. godine dobit kompanije je bila u konstantnom padu, da bi se u trećem kvartalu srušila čitavih 79% u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Ovom prilikom Chou je izrazio nadu da 2013. godina "neće biti toliko loša" za HTC, što samo po sebi implicira da ne očekuje značajniji oporavak.

"Naša je konkurencija prejaka i raspolaže jačim resursima, što joj omogućuje značajnije ulaganje u marketing" rekao je Chou. Ovdje indirektno ukazuje na Samsung koji za razliku od HTC-a posjeduje i kontrolira proizvodnju skoro svih komponenti potrebnih za izradu smarphone i tablet uređaja, pa mu to u startu osigurava komparativnu prednost. Sada se ispostavlja da bi upravo to trebalo biti razlog za snažnije ulaganje u marketing no čini se da su u HTC-u to prekasno shvatili. Chou je dodao da je "najvažnije imati jedinstven proizvod koji će privući kupce", no prema onome što smo u protekloj godini mogli vidjeti to se baš i nije dogodilo u očekivanom obimu.

Na kraju je poručio da je HTC sada naučio brže reagirati na zahtjeve tržišta i da je kompanija sada puno fleksibilnija.
Advertisement Advertisement Advertisement