BlackBerry Biznis

RIM mijenja strategiju. Ponovno će se fokusirati na poslovne korisnike


Prema najnovijim informacijama koje prenosi Guardian RIM će se povući iz utakmice u kojoj se pokušao natjecati s Appleom i Googleom, odnosno prestat će proizvoditi modele koji su trebali konkurirati iPhoneu i Android uređajima. U budućnosti će se okrenuti poslovnim korisnicima, dakle onom tržišnom segmentu u kojem je uvijek bio predvodnik.

Podsjetimo, RIM ima dugu tradiciju proizvodnje BlackBerry uređaja s fizičom QWERTY tipkovnicom koji su u svojoj klasi uvijek bili visoko iznad konkurencije. Nadalje, velikim poslovnim korisnicima RIM omogućuje korištenje najsofisticiranije tehnologije za razmjenu elektroničke pošte, tzv. BES (BlackBerry Enterprise Server) uslugu, a manje zahtivjevnim BIS (BlackBerry Internet Service).

Dolaskom iPhonea i njegovom popularizacijom mnogi su proizvođači ostali frustrirani, ali i inspirirani Appleovim uspjehom. Počeli su kopirati cijeli koncept pa je tako u RIM-u nastao prvi BlackBerry Storm. Iako se nije pokazao uspješnim u sljedećih su nekoliko godina bezuspješno su pokušavali ovladati dijelom tržišta kojim suvereno vladaju Android i iPhone, da bi kao kruna svega došao tablet BlackBerry PlayBook koji ih je dodatno gurnuo u provaliju.

Via