Ostalo

Samsung gubi tržišni udio, Apple stagnira, a Kinezi rastu...

Global-smartphone-shipments

Samsung je još uvijek kompanija koja prodaje najviše smartfona, ali istovremeno bilježi i najveći pad tržišnog udjela u posljednje dvije godine. Naime, prema najnovijem izvještaju o istraživanju tržišta koju potpisuje TrendForce, Samsungov udio je sa 32,5% u 2013. pao na 28% u 2014 godini. Istovremeno su kineske kompanije Lenovo, Huawei i Xiaomi povećale svoje tržišne udjele, dok se Apple samo učvrstio na drugoj poziciji. Pad tržišnog udjela bilježi i Sony, dok je LG uspio ostvariti blagi rast.

Trendforce se u ovom izvještaju bavi i prognozama za 2015. godinu, po kojima Samsung i dalje gubi tržišni udio, s padom na 26,6%, dok bi Apple trebao zadržati sadašnji udio, zauzimajući 16,4% tržišnog kolača. Prema istim predviđanjima, Kineske kompanije su te koje će bilježiti dodatni rast prodaje, ali nešto manjom stopom nego do sada.