
Da se ne može vječno rasti, dokazale su mnoge kompanije do sada. Tržište ne oprašta ni namjmanje pogreške, a nagrađuje one koji mu se bolje prilagode. U posljednjih nekoliko godina mogli smo svjedočiti mnogim promjenama i turbulencijama u ovom idustrijskom segmentu.
Samsung, koji zadnjih nekoliko godina drži najveći dio tržišta smartfona, već je u prošlom kvartalu zabilježio osjetan pad dobiti u odnosu na raznije razdoblje. Razloga je puno a jedan od njih je svakako agresivna konkurencija iz Kine, na čije izazove stari asovi još uvijek traže adekvatan odgovor.
I kako sada stvari stoje, ovaj trend će se nastaviti i u posljednjem kvartalu 2014. godine, barem ako je suditi po prognozama samih Samsungovaca. Naime, objavljeno je da su prihodi iznosili 47,3 milijarde dolara, što je za 12% manje u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.
Još gora situacija je s dobiti, koja je u četvrtom kvartalu 2014. iznosila 4,5 milijardi dolara, što predstavlja pad od čak 37% u odnosu na isto razdoblje 2013. godine, kada je iznosila 7,2 milijarde.
Treba imati na umu da su ovo prognoze. Konačni i službeni financijski izvještaj bit će objavljen prije kraja ovog mjeseca, no ne treba očekivati da će se bitnije razlikovati od ovog.