Biznis

Sony u 2018. isporučio 50% manje smartfona nego godinu ranije



Nije tajna da Sonyju u zadnjih nekoliko godina prodaja smartfona baš i ne ide. Najnoviji financijski izvještaj govori da je tijekom 2018. godine pad prodaje iznosio čak 50% u odnosu na godinu ranije. Naime, kompanija je u 2018. godini isporučila ukupno 6,5 milijuna smartfona, dok je godinu ranije taj obujam iznosio 13,5 milijuna.

Tako je u četvrtom kvartalu mobilna divizija ostvarila novi gubitak od 368 milijuna dolara, a u cijeloj 2018. godini 870 milijuna dolara, što je nedavno nagnalo vodstvo kompanije na strateški zakret. S obzirom da u cijeloj grupaciji jedino mobilna divizija proizvodi gubitke, dok ostale posluju pozitivno, odlučeno je da se ista ukine, odnosno integrira s nekolicinom drugih.

Ovo u praksi znači da će izgubiti samostalnost pri odlučivanju, a koliko će taj potez uspjeti preokrenuti trendove, vrijeme će pokazati. S druge strane, prilično začuđuje činjenica da je vodstvu kompanije trebalo ovoliko dugo za identifikaciju problema i adekvatnu reakciju.

Sony