Društvene mreže

TikTok uvodi naprednije filtriranje sadržaja pomoću umjetne inteligencije

U početku bijaše algoritam. TikToku je donio slavu i bogatu berbu, da bi umjetna inteligencija stigla kao šlag na tortu. Naime, TikTok je najavio uvođenje pametnih filtera ključnih riječi, poketanih umjetnom inteligencijom. korisnicima omogućuju preciznije filtriranje sadržaja koji ne žele vidjeti na svom For You feedu. Nova značajka proširuje dosadašnju mogućnost filtriranja prema ključnim riječima tako da automatski prepoznaje i srodne pojmove, uključujući sinonime. 

Na primjer, ako korisnik odabere filtrirati riječ “remodeling”, sustav će automatski ukloniti i slične izraze poput “renovation” i “renovations”. U TikToku navode da će korisnici uskoro moći ručno uključivati ili isključivati dodatne riječi koje AI prepoznaje kao povezane. 

Broj ključnih riječi koje korisnici mogu unijeti također će se povećati s 100 na 200, a unos će biti olakšan kroz mogućnost dodavanja više riječi odjednom.

 

TikTok ističe kako očekuje da će nova funkcija vremenom postajati sve preciznija, odnosno kako se bude koristila.

Osim toga, alat “Manage Topics”, koji je od kolovoza 2024. bio dostupan samo u SAD-u, sada je dostupan globalno. Ova funkcija omogućuje korisnicima da podešavaju koliko žele vidjeti određene teme poput sporta, putovanja, humora, aktualnih događanja, plesa ili hrane. 

Opciji se pristupa putem Postavki, pod izbornikom “Content Preferences”, gdje korisnici mogu pomoću klizača odrediti količinu sadržaja iz pojedine kategorije koju žele primati na svojoj For You stranici. 

TikTok je također najavio i novu edukativnu brošuru koja korisnicima pomaže u boljem razumijevanju i postavljanju sadržaja na svojoj početnoj stranici.

Advertisement Advertisement