![](https://mob.hr/blog/wp-content/uploads/noviupload/Smart-watches-Q32019.png)
Strategy Analytics je objavio podatke istraživanja prometa pametnih satova za treće tromjesečje 2019. godine. Tržište pametnih satova i narukvica je u Q3 2019 naraslo za 42% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, odnosno s 10 milijuna na 14.2 milijuna isporučenih uređaja.
Tržištem i dalje uvjerljivo vlada Apple s isporučenih 6.8 milijuna satova što mu osigurava 47.9% udjela na tržištu. Slijedi ga Samsung koji je za 73% povećao broj isporučenih satova sa 1.1 na 1.9 milijuna na godišnjoj razini, te drži ukupno 13.4% udjela na tržištu. Samsung se nada da će mu u borbi za boljim tržišnim udjelom do kraja godine značajno pomoći nedavno predstavljena druga inačica Galaxy Watch Active sata.
![](https://mob.hr/blog/wp-content/uploads/noviupload/Strategy-Analytics-Q32019-Wearables.png)
Na trećem mjestu je Fitbit kojeg je Google nedavno kupio za impresivnih 2.1 milijarde dolara. Fitbit je također imao rast isporuke na godišnjoj osnovi (7%) a u trećem tromjesečju 2019. godine je isporučio 1.6 milijuna uređaja. Fitbit je najviše udjela na tržištu izgubio jačanjem Applea, Samsunga, Garmina, Huaweija i Xiaomija te će odlazak pod Google sigurno biti jačanje resursa. Ostaje vidjeti kako će Google iskoristiti Fitbit te hoće li ga u potpunosti uklopiti u svoj brand ili će nastaviti tradiciju koju je Fitbit izgradio kroz godine.
Izvor Strategy Analytics