Biznis Satovi

Tržište pametnih satova u drugom tromjesečju 2019. godine naraslo za 44%



Tržište pametnih satova i ostalih nosivih gadgeta se polagano oporavlja. Apple, Samsung i Huawei su predstavili poprilično kompetitivne satove posljednjih nekoliko mjeseci, a slijede ih Fitbit, Garmin i čitava horda proizvođača Google Wear satova sa svojim novim modelima.

Strategy Analytics je potvrdio oporavak tržišta pametnih satova objavljivanjem svoje analize za drugo poslovno tromjesečje 2019. godine. Ukupno je isporučeno 43,6% više satova u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Apple je dominirao sa 5.7 milijuna isporučenih satova, a iza njega je bio Samsung sa 2 milijuna isporuka. Dok su isporuke satova značajno narasle za prethodni dvojac, treći na listi najvećih isporučitelja, Fitbit, je doživio blagi pad u odnosu na isto razdoblje prošle godine.



Udio na tržištu odgovara broju isporučenih nosivih gadgeta. Apple je i dalje na tronu i čvrsto drži 46.4% udjela na tržištu, dok je Samsung drugi sa 15.9%. Fitbit je izgubio 5% udjela na tržištu ali je i dalje na trećem mjestu sa 9,8%. Fitbitov gubitak tržišta ne čudi jer je Samsung izbacio poprilično kompetentne i cijenom prihvatljive satove i narukvice.

Ne treba zanemariti i 27,9% udjela ostalih proizvođača gdje se definitivno ističu, premda nisu navedeni, Xiaomi sa mnoštvom dobrih ali cijenom pristupačnih satova te Huawei koji je napravio izvrstan posao sa Huawei Watch GT satom i njegovim inačicama. Garmin je posljednjom serijom Forerunner satova lijepo zaokružio ponudu, a ponajbolji proizvođač hibridnih satova, Withings, isto je poboljšao ponudu sa novim Move ECG satom.

Smatrate li da će tržište pametnih satova i narukvica nastaviti rasti?

Cijelo izvješće pročitajte na stranicama Strategy Analyticsa.

Via