Biznis

Xiaomi u 2. kvartalu zabilježio pad prihoda od 4%, ali rast dobiti od čak 147%

Xiaomi je u drugom kvartalu ove godine ostvario pad prihoda od 4%, što je uzrokovano smanjenjem prodaje mobitela na kineskom i indijskom tržištu, objavljeno je u financijskom izvještaju.

Ukupan prihod od prodaje iznosio je 67,4 milijardi juana (9,2 milijarde dolara), što je manje od 70,17 milijardi u istom razdoblju prošle godine. Ipak, ostvareni prihodi su veći od ranijih projekcija koje su predviđale 65,13 milijardi.

S druge strane, dobit kompanije je iznosila 5,14 milijarde juana, što predstavlja porast od čak 147% u odnosu na isto razdoblje lani. Rezultat je to rezanja troškova i povećanja produktivnosti, i to uglavnom u sektoru fizičkih trgovina, navodi se u izvještaju.

Potražnja za pametnim telefonima u Kini se nastavila smanjivati, barem prema izvještaju Canalys grupe, no osjetniji pad prodaje je zabilježen na indijskom tržištu, gdje je iznosio 22%.

Xiaomi je u međuvremenu dobio dozvolu za početak proizvodnje električnih automobila, u koju je dosad uložio oko 10 milijardi dolara, a prvi model bi se na cestama trebao pojaviti u prvoj polovici sljedeće godine. 

Izvor i fotografija: Reuters

Advertisement Advertisement Advertisement