Google je započeo s distribucijom dugo najavljivanog redizajna za svoju YouTube aplikaciju na Android TV i Google TV uređajima. Kako javlja Android Authority, novo sučelje, obećano još u travnju povodom 20. obljetnice YouTubea, donosi moderniji, "plutajući" izgled i cilja na lakšu navigaciju.
Najveća vizualna promjena je napuštanje klasične trake s kontrolama. Sada se gumb za pauzu/reprodukciju nalazi u sredini, dok su ostale ikone (poput one za titlove i kvalitetu prikaza) smještene u zasebne, zaobljene "kapsule", stvarajući dojam da "plutaju" iznad videa.
Gumb "Pretplati me" također je postao pametniji – ako ste već pretplaćeni na određeni kanal, pretvara se u ikonu zvona za obavijesti, što je mali, ali koristan detalj.
Prema Googleu, cilj redizajna je pojednostaviti pristup dodatnim informacijama poput komentara, opisa videa i podataka o kanalu. Dok Google tvrdi da su te opcije sada dostupnije, stvarni utjecaj tih promjena ovisit će o navikama pojedinih korisnika, s obzirom na to da se spomenute funkcije rjeđe koriste na velikim ekranima.
Novi "plutajući" dizajn nije iznenađenje, jer je u skladu s testiranjima koja je Google provodio i na web verziji YouTubea. Očito je da se radi o novom dizajnerskom smjeru koji tvrtka planira primijeniti na svim svojim platformama radi postizanja vizualne dosljednosti.
Novi izgled YouTube aplikacije za televizore predstavlja značajno vizualno osvježenje koje modernizira iskustvo gledanja. Distribucija je u tijeku, stoga bi korisnici Android TV i Google TV uređaja trebali vidjeti promjene u narednim danima i tjednima.