Zašto je TikTok najpopularnija društvena mreža na svijetu? Ovih 10 činjenica govori sve

Otkad je lansiran, 2016. godine, TikTok se brzo proširio svijetom i u kratko vrijeme postao najpopularnija društvena mreža. Već smo nebrojeno puta govorili o tome da je za ovako strelovit uspjeh najzaslužniji njegov jedinstveni algoritam, koji korisnicima preporuča sadržaj na temelju njihovih interesa i pregleda. Naravno, algoritam je tajan, i do sada mu se nijedna društvena mreža nije uspjela niti približiti. Što je još važnije, TikToku popularnost ne pada, dapače, i dalje raste, te trenutno broji preko 1,4 milijarde aktivnih korisnika.

U nastavku slijedi nekoliko činjenica o TikToku, koje najbolje govore o njegovoj popularnosti.

TikTok je najvrjedniji brand među društvenim mrežama

Prema statističkim podacima Brand Finance’s Global 500 analitičke tvrtke, TikTok je u prvom kvartalu ove godine zabilježio vrijednost branda u iznosu od 67,5 milijardi dolara, dok je Facebook s nekadašnjih 100 milijardi pao na 58,8.

TikTok je isto tako zasjenio i Instagram, još uvijek vrlo popularnu društvenu mrežu među mladima. Sa svojih 65,7 milijardi dolara vrijednosti branda, TikTok je debelo pretekao Facebookov podbrand koji trenutno vrijedi 33,48 milijardi.

TikTok aplikacija ima najveći broj preuzimanja

TikTok aplikacija je prošle godine pretekla Instagram po broju preuzimanja. Do sada je preuzeta preko 3,5 milijarde puta.

Korisnici dnevno prosječno provedu 46 minuta na TikToku

Mjereno brojem dnevno aktivnih korisnika, TikTok je i u ovoj kategoriji zauzeo prvo mjesto. Svaki dan na ovoj društvenoj mreži boravi milijarda ljudi, a prosječno vrijeme koje prevedu na platformi iznosi 46 minuta.

Svaki korisnik otvori TikTok 19 puta dnevno

Svaki korisnik otvori TikTok aplikaciju u prosjeku 19 puta dnevno. Usporedbe radi, Facebook aplikaciju korisnici u prosjeku otvaraju osam puta dnevno.

83% TikTok korisnika je objavilo sadržaj 

Mnogo društvenih mreža ima velik broj pasivnih korisnika, dakle onih koji samo promatraju radnje drugih osoba, dok je kod TikToka slučaj da je čak 83% korisnika objavilo barem jedan video.

Ogroman broj komentara

TikTok video sadržaji dobivaju više komentara nego Instagram kolutova, što je 44% veća aktivnost. Zasluga ovome leži u koncepciji kratkih videa, koji su očito popularniji od dugih. Čak je i sam Instagram u međuvremenu uveo sličnu opciju, kako bi konkurirao TikToku.

Većina korisnika TikToka su mladi 

60% korisnika TikToka su mlađe osobe, odnosno one koje danas volimo nazivati Generacijom Z, dok „milenijalci“ broje 35% korisničke baze.

Najviše TikTokera je u - Americi

Sjedinjene Američke Države sa 135 milijuna TikTokera imaju najveću publiku po zemljama na svijetu. Druga je Indonezija s 99 milijuna, a treći Brazil sa 73 milijuna.

Prosječno vrijeme trajanja sesije - 11 minuta 

Prosječno vrijeme provedeno po jednoj sesiji na TikToku iznosi 11 minuta, što je više nego dvostruko bolji rezultat od Facebooka, čiji korisnici provedu 4,8 minuta. Ovdje treba dodati da Instagram korisnici na svojoj platformi u prosjeku provedu 7 minuta i 37 sekundi.