Biznis Satovi

Apple dominirao tržištem pametnih satova u prvom tromjesečju 2019. godine



Analitička kuća Counterpoint objavila je rezultate istraživanja isporuke mobilnih uređaja za prvo tromjesečje 2019. godine i otkrila da bi se uskoro na vrhu mogla dogoditi promjena. Međutim, značajne promjene nisu primijećene samo na tržištu smartfona, dogodile su se i na tržištu pametnih satova.

Tamo svaki treći prodani sat trenutno ima logo jabuke na sebi. Apple je izdominirao tržištem, posebno predstavljanjem četvrte verzije svog sata kao i verzije s ECG s opcijom primjećivanja nepravilnog ritma otkucaja srca.

Na drugo mjesto je zasjeo Samsung koji je ostvario dobru prodaju svoje posljednje verzije sata Gear S.

Fitbit je također ostvario značajan rast u broju isporuka zahvaljujući Versa modelu, no treba spomenuti Huawei, koji je zahvaljujući samo Watch GT satu uspio narasti za više od 2% tržišnog udjela.



Najviše je izgubio najznačajniji Google Wear proizvođač satova - Fossil Grupacija. što može zahvaliti ponajprije priličnoj dezorijentiranosti programera Android Wear sustava, koji nikako ne mogu napraviti kompletan softver. Dok se to ne dogodi, Google Wear će i dalje ići prema zaleđu, a spas mu eventualno leži u kompletnom preuređenju softvera.

Cijelo izviješće Counterpointa pročitajte ovdje.

Izvor