Apple dominirao tržištem pametnih satova u prvom tromjesečju 2019. godine

Analitička kuća Counterpoint objavila je rezultate istraživanja isporuke mobilnih uređaja za prvo tromjesečje 2019. godine i otkrila da bi se uskoro na vrhu mogla dogoditi promjena. Međutim, značajne promjene nisu primijećene samo na tržištu smartfona, dogodile su se i na tržištu pametnih satova.

Tamo svaki treći prodani sat trenutno ima logo jabuke na sebi. Apple je izdominirao tržištem, posebno predstavljanjem četvrte verzije svog sata kao i verzije s ECG s opcijom primjećivanja nepravilnog ritma otkucaja srca.

Na drugo mjesto je zasjeo Samsung koji je ostvario dobru prodaju svoje posljednje verzije sata Gear S.

Fitbit je također ostvario značajan rast u broju isporuka zahvaljujući Versa modelu, no treba spomenuti Huawei, koji je zahvaljujući samo Watch GT satu uspio narasti za više od 2% tržišnog udjela.

Najviše je izgubio najznačajniji Google Wear proizvođač satova – Fossil Grupacija. što može zahvaliti ponajprije priličnoj dezorijentiranosti programera Android Wear sustava, koji nikako ne mogu napraviti kompletan softver. Dok se to ne dogodi, Google Wear će i dalje ići prema zaleđu, a spas mu eventualno leži u kompletnom preuređenju softvera.

Cijelo izviješće Counterpointa pročitajte ovdje.

Izvor

 

 
 

Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije
Top teme
Video tjedna
This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT