Ming-Chi Kuo, poznati i od mnogih priznati analitičar i poznavatelj Appleovog lanca dobave, u svojoj najnovijoj objavi na društvenim mrežama navodi da je sljedeća strateška meta kompanije iz Cupertina – Smart Home market, odnosno tržište povezanih uređaja unutar doma.
Iako već prodaje uređaje kao što su HomePod i HomePod mini, njihova dostupnost i podrška na svjetskom tržištu su ograničene prirode, stoga možemo zaključiti će Appleovo fokusiranje na ovaj tržišni segment to u budućnosti promijeniti.
Također, već se tjednima naveliko špekulira o novoj generaciji HomePod uređaja, koji bi ovoga puta trebao dobiti i zaslon.
Kuo sada u najnovijoj objavi spominje i glavne Appleove partnere u ovom poslu. Jedan od njih je BYD Electronics, kineski konglomerat kod nas najviše poznat po proizvodnji električnih automobila. Drugi ključni partner kojeg Kuo navodi je kineski proizvođač zaslona Tianma Microelectronics, što na neki način potvrđuje tezu o novom HomePodu kao uređaju sa zaslonom.