Znate li na koliko ste raznih internetskih usluga uopće pretplaćeni? Netflix, Spotify, Youtube Premium… Na servise ili više njih za stream videa i glazbe možda već sada trošite popriličnu svoticu mjesečno, a da se na to niti ne obazirete.
Međutim kako stvari stoje, uskoro biste se mogli pretplatiti na još neke. Naime, New York Times javlja da bi Meta, krovna kompanija Facebooka i Instagrama, za ove dvije platforme uskoro mogla lansirati novu uslugu u vidu pretplate, koja bi vas donekle riješila tereta reklama.
Za sada nema informacija o brojkama, odnosno cijenama, no ako je vjerovati izvoru, Facebook bi ovo prvo mogao uvesti upravo u EU, kako bi testirao novu regulativu oko transfera osobnih podataka građana u SAD.
Povezano: Početak kraja ere društvenih mreža. I gdje ćemo sad?
Malo je detalja o eventualnom uvođenju ove nove usluge trenutno poznato, ali s obzirom da su se i Facebook i Instagram zadnjih nekoliko godina pretvorili u feedove raznih promotora, kako korporacija, tako i pojedinaca željnih slave, izgubili su svoj početni smisao.
Na Facebooku odavno više ne pratimo naše stvarne prijatelje, što je bio osnovni smisao ove društvene mreže, dok na Instagramu algoritmi igraju neko svoje kolo, u kojem pojedinci željni slave, ili oni koji su tu slavu već stekli, promoviraju razne proizvode i usluge.
U slučaju X-a, bišeg Twittera, vidjeli smo ne baš inventivne i smislene načine pokušaja izravne naplate korištenja platforme, zato smo i prema ovoj ideji skeptični. Hoćete li dodatno plaćati da ne gledate jednu, već neku drugu vrstu reklama, ovisit će o vama samima. U svakom slučaju, jedva čekamo vidjeti što su to u Meta laboratoriju smislili i na koji način će tu umotvorinu žele implementirati.