Mnoge aplikacije, posebice igre, prilikom instalacije od korisnika zahtijevaju kreiranje računa. Međutim, kad tu aplikaciju u nekom trenutku više ne želite koristiti, brisanje tog računa, često zna biti problem. Posljedica toga je u pravilu primanje neželjenih e-mailova, ali i samo zadržavanje vaših osobnih podataka od strane proizvođača aplikacije nije u skladu s Googleovim pravilima.
Povezano: Najveći Googleovi promašaji i zašto imaju loš utjecaj na najnovije, potencijalno dobre proizvode
Potonji je već nekoliko puta upozoravao proizvođače aplikacija da moraju osigurati brisanje računa korisnika ukoliko oni to požele, no ispostavilo se da se procedura namjerno komplicira.
Kao odgovor na ovu prilično iritantnu praksu, Google u novoj verziji Play trgovine uvodi direktan link za brisanje računa, koji vodi na stranicu proizvođača, čime će se postupak znatno pojednostaviti. Ova značajka, objektivno, dolazi zaista kasno, no bolje ikad nego nikad.