Nakon kraćeg oporavka, HTC se ponovo nalazi u problemima. U drugom kvartalu ove godine kompanija je ponovo počela bilježiti veće gubitke, a vrijednost dionica je tijekom ove godine pala za više od 50%. Ovo je sada znak da nešto stvarno ne štima i da treba dobro razmisliti kako dalje. Nemamo namjeru upuštati se u analizu zašto je HTC zadesila ovakva nevolja, ali mnogi propusti su zapravo očiti.
Forsiranje jednog te istog dizajna top modela, koji već treću generaciju za redom izgleda praktički isto, nije nešto što će zaintrigirati kupce. Isto tako ne možemo ne primijetiti da HTC-ovi uređaji zbog vanjskih zvučnika izgledaju puno nezgrapnije od konkurentskih modela. Ovi zvučnici jesu objektivno superiorniji ostalima na tržištu, no to očito nije dovoljan razlog da bi se veći broj kupaca odlučio na kupnju. Kad svemu ovome pribrojimo dvije godine izgubljene na UltraPixel tehnologiju kamere i ne baš najbolje osmišljene marketinške kampanje, stvari postaju malo jasnije.
Prema najnovijim informacijama koje dolaze iz ove kompanije, HTC se u bliskoj budućnosti namjerava fokusirati na top modele i kvalitetu, ali će kao jedan od prvih poteza ipak biti restrukturiranje, što uključuje rezove i otpuštanja.
Treba podsjetiti da je HTC u prošlom desteljeću i postao popularan zahvaljujući proizvodnji skupljih mobilnih uređaja i bio jedan od poinira razvoja pametnih telefona koji su se tada počinjali profilirati. No vremena su se promijenila i najskupljim segmentom sada vladaju neka druga imena. Što će HTC sada pokušati i s kojom će strategijom izaći pred ulagače, ostaje za vidjeti. Ako ovoga puta ne uspije, prodaja nekoj od kineskih kompanija neće predstavljati iznenađenje.

