Android

Poco F8 Ultra: Glasine sugeriraju drastičan napredak kamere

S približavanjem godišnjice izlaska prethodnika, očekuje se da će Xiaomi uskoro u Kini predstaviti svoj novi pametni telefon, Redmi K90 Pro. Kao što je to često slučaj, šuška se da će se ovaj uređaj na globalnom tržištu pojaviti kao rebrendirani model, i to pod nazivom Poco F8 Ultra. Najnovije informacije koje su procurile sada nam daju detaljan uvid u sustav kamera, sugerirajući da bi oba modela mogla donijeti drastičan iskorak u kvaliteti fotografije.

Prema najnovijim glasinama, i Redmi K90 Pro i Poco F8 Ultra dijelit će isti glavni senzor kamere veličine 1/1.3 inča. Špekulira se da bi se moglo raditi o identičnom senzoru koji se nalazi u nedavno predstavljenom flagshipu Xiaomi 17, što bi značilo da možemo očekivati otvor blende od f/1.7, žarišnu daljinu od 23 mm i optičku stabilizaciju slike. Ovo bi predstavljalo ogroman napredak u odnosu na senzor od 1/1.55 inča ugrađen u prošlogodišnje modele K80 Pro i Poco F7 Ultra, omogućujući znatno bolji prijem svjetlosti. Navodno je riječ o prilagođenom OmniVision senzoru koji će nositi Xiaomijev "Light Fusion" brending.

Značajne promjene očekuju se i kod telefoto kamere. Prema svemu sudeći, novi modeli će po prvi put dobiti periskopsku leću koja će koristiti senzor veličine 1/2.76 inča, a moglo bi se raditi o Samsungovom ISOCELL JN5 senzoru. Ako se to pokaže točnim, K90 Pro i Poco F8 Ultra nudit će optički zoom između 2.5x i 3x, a postoji mogućnost da će ova kamera imati i telephoto makro funkciju.

Ni ultraširokokutna kamera neće zaostajati. Očekuje se prelazak na OmniVisionov OV50M senzor od 50 megapiksela i veličine 1/2.88 inča. To bi bio još jedan očit napredak u usporedbi s prošlogodišnjim senzorom od 32 megapiksela i veličine 1/3.42 inča.

Ako se ove glasine pokažu točnima, čini se da Xiaomi planira pozicionirati Redmi K90 Pro i Poco F8 Ultra kao uređaje sa znatno jačim fokusom na kvalitetu kamere nego što je to bio slučaj s bilo kojim od njihovih prethodnika, čime bi postali ozbiljni konkurenti u višem segmentu tržišta.

Advertisement Advertisement Advertisement