Samsung je u 3. kvartalu 2023. godine zadržao prvo mjesto u globalnim isporukama pametnih telefona. Kako izvještava Canalys, ukupne isporuke u svijetu su pale za 1% u odnosu na isto razdoblje lani. Iako je Samsung zadržao prvo mjesto, njegov tržišni udio je u ovih godinu dana s 22% pao na 20%.
Sličnu sudbinu dijeli i Apple, čiji je tržišni udio s lanjskih 18% pao na 17%, dok je Xiaomi, koji se već neko vrijeme stabilno drži na trećem mjestu uspio zadržati lanjskih 14% tržišnog udjela.
Prema Canalysu, četvrto mjesto zauzima Oppo koji statistički obuhvaća i OnePlus brand, a tržišni udio mu je s 10% pao na 9%.
Najveći rast je pak zabilježio Transsion, nama malo poznato ime, ali na azijskom tržištu u zadnje vrijeme ostvaruje ogroman rast. U svom portfelju posjeduje brandove Tecno, Infinix i iTel, te je u ovih godinu dana tržišni udio uspio povećati sa 6% na 9%.
Svi ostali brandovi zajedno i dalje drže solidan udio u globalnom tržištu, koji je porastao za jedan postotni bod. Potonji slučaj zapravo pokazuje da je tržište pametnih telefona, iako u padu, i dalje prilično dinamično. Jedni brandovi nestaju, a drugi se rađaju.
Povezano: U šest godina, nestalo je čak 500 brandova pametnih telefona