Biznis Apple Android

StatCounter objavio listu najpopularnijih brandova smartfona u prošloj godini

Velik broj metodologija i različitih rezultata smo vidjeli kad je u pitanju prodaja pametnih telefona. Mnoge analitičarske kuće se služe raznim alatima za utvrđivanje približno točnih podataka, i moramo priznati, odstupanja su rijetka, ali ipak postoje.

Najnovija analiza koju donosi StatCounter bavi se popularnošću brandova. Dakle, ne prodanim ili isporučenim primjercima, već općenito o prihvaćenosti određenog branda na svjetskom tržištu.

Prema njihovim analizama, Apple i Samsung su bili najpopularniji brandovi u razdoblju između listopada 2022. i istog mjeseca 2023. godine. Apple tako drži 28,4% udjela u popularnosti brandova, a Samsung 28,2%. Treći na listi našao se Xiaomi s 12,7% udjela, kojeg slijedi Oppo s 5,5% te Huawei s 5,3%. Popularnost Vivo branda zauzima 4,3% ovog kolača, Realme 3,2%, a Motorole 2,3%.

Zanimljivo je da u ovakvim statistikama po prvi puta vidimo OnePlus, koji je zauzeo 1,1%, dok svi ostali zajedno čine udio od 6,8%.

Ipak, ni StatCounter nije svemoguć pa je u listu uvrstio i statističku pogrešku od 2,2%, budući da ni sam očito ne može utvrditi kome pripada ovaj udio.

Koliko su ovakve analize mjerodavne, možemo samo nagađati, no nekad je cijelu stvar zanimljivo sagledati iz više kutova.

Povezao: iPhone 14 Pro Max je najprodavaniji mobitel u prvoj polovici 2023.