Operateri

Telemachov odgovor: Pred krajem smo ovog velikog zahvata. Nadoknadit ćemo neugodnosti korisnicima



Operater Telemach Hrvatska odgovorio je na naš upit oko stanja mreže, prava korisnika na raskid ugovora i potencijalnu povredu odredbi GDPR-a nakon objavljenog članka koji problematizira posljednje događaje oko spomenutog operatera. U odgovoru, kojeg u cijelosti možete pročitati u nastavku, Telemach navodi da su u zadnjoj fazi velikog zahvata migracije sa sustava švedskog Tele2, kao i da će korisnici koji su imali kratkotrajne poteškoće u pristupu Telemach uslugama biti kompenzirani - o čemu će biti direktno obaviješteni.

Korisnicima koji su proteklih nekoliko dana uslijed migracije tehničkih sustava i unaprjeđenja mreže osjetili kratkotrajne poteškoće u korištenju podatkovnih usluga, Telemach Hrvatska će nadoknaditi nastalu neugodnost. O konkretnoj nadoknadi korisnici će biti direktno obaviješteni od strane Telemacha Hrvatska.


S ciljem unaprjeđenja mreže i poboljšanja korisničkog iskustva, Telemach je u manje od godinu dana čak 50 tehničkih sustava prebacio iz centralnog sustava Švedskog Tele2 u lokalni Telemach Hrvatska. U samo jednoj noći (1. rujna) odrađen je vrlo obuhvatan i zahtjevan proces migracije i niti u jednom trenutku usluge poziva i sms-a nisu bile u prekidu. No, ovakve procese mogu pratiti i određene poteškoće, koje je osjetio manji broj naših korisnika i koje su u kratkom vremenu otklonjene.


Riječ o složenom i izuzetno zahtjevnom procesu koji operatori slične veličine kao Telemach Hrvatska provode u prosjeku od dvije do tri godine. Trenutačno je u tijeku završna faza migracije tehničkih sustava u sklopu procesa odvajanja od Tele2 Švedska. Dugoročno gledajući, unaprjeđenje mreže korisnicima će omogućiti usluge u skladu s najvišim svjetskim standardima.


„Maksimalno se trudimo u što kraćem roku korisnicima omogućiti najbolju uslugu zbog čega cijeloj migraciji pristupamo punim srcem. Krenuli smo s fazom tzv. čišćenja, puno toga je već napravljeno, a osnovne usluge, poput poziva i poruka, niti u jednom trenutku nisu bile u prekidu. Ozbiljni u namjeri da sve što smo zamislili i  ostvarimo, u posljednjih godinu i pol dana broj zaposlenih u Telemachu povećali smo za čak 59 posto, radi se danonoćno, no iako se jako puno već napravilo, ovako kompleksne zahvate nije moguće provesti bez izazova po putu. Stigli smo do pred sam kraj ovog velikog zahvata pa molimo naše korisnike za još samo malo strpljenja. Nitko od njih nije oštećen za niti jednu lipu, a tako će i ostati.“