Aplikacije

TikTok želi postati YouTube. Testira prijenos 60-minutnog videa

I dok YouTube želi postati TikTok, ovaj želi postati YouTube. Vidjeli smo da je lansiranjem Shortsa, YouTube htio konkurirati TikToku, no čini se da postoji i obrnuta težnja. Naime, TikTok je počeo testirati upload duljih videa, i to u trajanju od 60 minuta. Kad je krenuo s radom, ograničenje je bilo 15 minuta, da bi vremenom postupno raslo.

U ovom trenutku prijenos 60-minutnog videa testira ograničen broj korisnika, a nakon završetka testnog perioda, trebao bi biti dostupan svima.

TikTok očito ne želi ništa prepustiti slučaju. Nakon što je zavladao svijetom kratkih video uradaka, sada želi zauzeti i udio u segmentu gdje YouTube drži primat. To mu otvara put za prijenos cijelih epizoda TV serija, što će svakako zadržati postojeće korisnika, a možda i privući nove.

Podsjetimo i nato da se TikTok trenutno nalazi u opasnom razdoblju. Kroz manje od godinu dana u SAD-u mu slijedi zabrana ako tamošnje poslovanje ne proda nekoj američkoj kompaniji, a ni u EU mu ne cvjetaju ruže jer su čelni ljudi ovog saveza već najavili mogućnost zabrane.