Streaming

YouTube je još jednom pobjedio ad blockere. Barem za sada

YouTube i dalje zaoštrava borbu protiv korisnika koji uporno koriste ad blockere kako bi izbjegli oglase. Posljednjih mjeseci platforma je postala izuzetno učinkovita – čim pokušate gledati video s uključenim ad blockerom, prikaz sadržaja biva blokiran sve dok ga ne isključite. Iako su neki ad blockeri donedavno uspijevali zaobići ova ograničenja, čini se da je YouTube uspio zatvoriti i te posljednje rupe.

Najnoviji razvoj ove ad blocker sage izazvao je val frustracija među korisnicima koj ne plaćaju Premium pretplatu, osobito na Redditu gdje su se pojavile brojne teme o tome da popularni alati poput uBlock Origin i AdBlock više ne rade kako treba. Mnogi korisnici sada umjesto videa dobivaju upozorenja ili im se početna stranica YouTubea uopće ne prikazuje.

Očekivano, takva ograničenja pokrenula su lavinu kritika na račun Googlea i njegove politike prema korisnicima koji ne žele plaćati Premium pretplatu, ali istovremeno ne žele gledati oglase. Ili barem ne toliko puno oglasa koliko ih je u zadnje vrijeme prisutno i koji ne mogu preskočiti. Naravno, prihod od oglasa financira i kreatore sadržaja koje svakodnevno pratimo, međutim svi se slažu da je YouTube u zadnje vrijeme dosita pretjerao.

Ono što je sigurno – čim se pojavi novo rješenje za zaobilaženje oglasa, YouTube će ubrzo osmisliti i novu metodu blokade. Ova beskonačna igra mačke i miša vjerojatno će se nastaviti još dugo, jer su obje strane – YouTube i korisnici ad blockera – jednako tvrdoglave u svom stavu.

Advertisement Advertisement