Aplikacije

TikTok uvodi tekstualne objave

Nered na Twitteru, uzrokovan nedavnim Elonovim egzibicijama, rezultirao je rađanjem mnogih novih društvenih mreža, ali i potaknuo postojeće da učine nešto po tom pitanju. Naravno, mnogi sad žele iskoristiti situaciju i lansiraju dodatke svojim postojećim platformama u vidu tekstualnih „microblogging“ objava.

Nakon što je Instagram lansirao Threads, koji je po mnogo čemu kopija Twittera, sada je priliku za pridobivanje novih korisnika uvidio i TikTok. Najveća društvena mreža na svijetu je tako svojoj primarnoj platformi, temeljenoj na kratkim video zapisima, dodala tekstualne objave.

Povezano: Početak kraja ere društvenih mreža. I gdje ćemo sad?

Ova značajka na TikToku omogućuje dodavanje pozadinske slike, formatiranje i uređivanje teksta, dodavanje pozadinskog zvučnog zapisa pa čak i stickera. Objave mogu sadržavati maksimalno 1000 znakova. Ostali korisnici mogu komentirati, odnosno reagirati na objavu kao što je slučaj s videom.

Tako sada imamo poplavu novih platformi koje žele biti novi Twitter. Uz Threads, koji je inicijalno prikupio preko 100 milijuna korisnika, tu su još Bluesky, Mastodon i još mnogi drugi, a koliko će biti uspješni ostaje za vidjeti.

Povezano: Zašto je TikTok najpopularnija društvena mreža na svijetu? Ovih 10 činjenica govori sve

Valja napomenuti da je Threads, koji još nije ni startao u EU, u međuvremenu izgubio momentum. Nakon inicijalne navale izbjeglica s Twittera, broj novih registracije je masovno pao. Jedan od glavnih razloga je vjerojatno nemogućnost kronološkog praćenja objava, već isključivo onoga što vam plasira algoritam.

Advertisement Advertisement Advertisement