Counterpoint redovito donosi statistike o broju prodanih smartfona u svijetu, a sada je dodatno proanalizirao tržite i slikovito prikazao zastupljenost brandova u tzv. premium segmentu. Ova kategorija uređaja je prošle godine dosegla vrhunac, tj. u ukupnom broju prodanih telefona postigla je najveći udio do sada.
U nju su uvršteni uređaji čija cijena prelazi 400 dolara, a prodaja im je 2021. godine porasla za visokih 24%. Treba imati na umu da ova cijena vrijedi za američko tržište i vjerojatno je izražena bez poreza, tako da bi kod nas ovaj prag mogao biti nešto viši.
Najprodavaniji uređaj u ovom segmentu je, očekivano, Appleov iPhone, tako da je Apple najzastupljeniji brand, s čak 60% udjela. Drugi je Samsung sa 17%, a treći Huawei sa 6%. Također je vidljiva i razlika u odnosu na 2020. godinu, jer se udio Appleovih uređaja povećava.
Možda još zanimljiviji detalj je raspodjela po regijama. Naime, Apple je i po tom kriteriju prvi, i to na svim kontinentima pa čak i u samoj Kini. U tabeli vidimo i ostale mega brandove, među kojima je i OnePlus. Huawei je još uvijek snažno prisutan u Kini, ali i u Južnoj Americi, gdje također možemo naći i Motorolu.