Ostalo

NAVIKE PAROVA U HUAWEI ISTRAŽIVANJU POVODOM DANA ZALJUBLJENIH

Zajednička iskustva zbližavaju parove

Promjene u navikama spojeva potaknute su željom za stvaranjem trajnih uspomena kroz zajednička i nova iskustva za koja mnogi parovi vjeruju da će ih zbližiti. Devet od 10 ispitanih (88%) reklo je da se slažu da ih dijeljena iskustva zbližavaju s partnerom, a tri četvrtine njih (76%) reklo je da bi radije spoj na kojem mogu naučiti ili doživjeti nešto novo sa svojim partnerom. To je posebno vrijedilo za mlađe parove, gdje je taj postotak porastao na 79% za skupinu od 26 do 35 godina.

Više aktivnih datuma u 2023. – ako se parovi uspiju dogovoriti što učiniti

U budućnosti, velika većina parova, njih čak 91% planira aktivnije spojeve i kreativna dijeljenja iskustava sa svojim partnerima na spojevima. To vrijedi i za one koji su već isprobali aktivnije izlaske i žele više još više aktivnosti u sljedećih 12 mjeseci, kao i za one koji se još nisu odvojili od tradicionalnih spojeva.

Više od 84% ispitanih reklo je da planiraju isprobati nove aktivnosti u vezi tijekom sljedećih 12 mjeseci. Točnije, putovanje je bilo najbolja opcija kod 77% ljudi koji su rekli da to žele uvrstiti u zajedničke planove i aktivnosti. Pokretanje novog hobija bilo je popularno kod polovice parova, a fotografija je bila željeni izbor kod 42% ispitanika. Sport je bio treća najpopularnija opcija gdje je više od trećine (36%) planiralo isprobati neku fitness aktivaciju na spojevima tijekom 2023. godine.

Međutim, parovi mogu imati problema oko dogovora o tome koje će aktivnosti raditi zajedno. Za putovanje se odlučilo više žena, njih 81% naspram 73% muškaraca, dok su muškarci bili skloniji sportu, njih 43% naspram 29% žena. Srećom, fotografija kao novi hobi bila je preferencija za oboje, 42% za žene i 41% za muškarce – što znači da će što god parovi krenuli, to će sigurno zabilježiti s novom, zajedničkom ljubavi prema fotografiji.

Stvorite i uhvatite romantične trenutke i uspomene

Huawei istraživanje na najbolji način pokazuje kako se moderni spojevi razvijaju i kako tehnologija može pomoći parovima da kreiraju, zabilježe i ponovno prožive drage romantične trenutke. Na primjer, istraživanje pokazuje da će parovi htjeti isprobati fotografiju kao novi hobi tijekom 2023., budući da mnogi već bilježe romantične trenutke fotografijama i videozapisima. Čak tri četvrtine ispitanika (74%) reklo je da to već čine kada provode vrijeme zajedno. A oni koji žele putovati dok su u vezi (77%) oduševit će paket Huawei tehnoloških uređaja koji su idealni suputnici za parove. Zajedno, parovi mogu snimiti najbolje fotografije i videozapise svojih destinacija s Huawei Mate 50 Pro, pratiti svoje fitness aktivnosti s Huawei Watch GT 3 Pro, a kada se žele opustiti uz glazbu, audio knjige ili podcaste u zrakoplovu, vlaku, plaži ili bazenu, Huawei FreeBuds Pro 2 ili FreeBuds 5i slušalice mogu biti savršena opcija.

O istraživanju:

Istraživanje je tijekom siječnja 2023. proveo Pollster u ime tvrtke Huawei. Rezultati su temeljeni na odgovorima 2550 ispitanika iz Turske, Rumunjske, Njemačke, Italije, Francuske i Poljske. Podaci o studiji: CAWI, ciljna skupina: muškarci i žene 18-55 godina, nacionalni predstavnici za svaku zemlju prema mjestu stanovanja (regiji) i dobnim skupinama prema spolu.

Huawei ponude za Valentinovo

Ne propustite Huawei ponude za Valentinovo i otkrijte najbolje proizvode po super cijenama. Ponudu uređaja i pogodnosti prilikom kupovine možete provjeriti kod Huawei partnera i pronađite savršen dar za voljenu osobu bez obzira na stil, interese ili budžet.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2020. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Pratite sve novosti na web stranici, društvenim mrežama i forumu Huawei Hrvatska i posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska