Android

Xiaomi 13 Ultra službeno predstavljen

Nakon poduljeg niza špekulacija, ali i teasera puštanih od strane same kompanije, Xiaomi 13 Ultra danas je i službeno ugledao svjetlo dana. Uređaj dolazi s prepoznatljivim okruglim modulom kamere, koji sadrži četiri senzora i pripadajuću optiku, koju već neko vrijeme potpisuje njemačka Leica.

Dakle, imamo četiri 50 MP kamere, od kojih primarna donosi Sony IMX989 1“ 50 MP senzor, 23mm leću s optičkom stabilizacijom i varijabilnim otvorom blende od f/1.9 i f/4.0. Pixel-binning tehnologija donosi 4:1 odnosu, tako da primarna kamera proizvodi 12,5 MP fotografije.

Ostale tri kamere dolaze sa Sony IMX858 senzorima, također rezolucije 50 MP, no 1/2.51“ fizičkih dimenzija. Ono po čemu se međusobno razlikuju su leće, od kojih imamo ultraširokokutnu od 12mm, koja snima i macro fotografije, 75mm sa 3,2x, te 120mm s 5x optičkim povećanjem. Zahvaljujući tzv. senzorskom zumiranju, potonja kamera je u stanju osigurati i 10x povećanje, odnosno ekvivalent 240mm leći.

Prednja kamera dolazi s 32 MP senzorom, koji zahvaljujući 4:1 odnosu piksela proizvodi 8 MP fotografije.

Od novotarija u domeni fotografije svakako treba spomenuti 50 MO UltraRAW funkciju koju će cijeniti foto entuzijasti, kao i posebnu tehnologiju brzog fokusiranja, nazvanu Fast Shot Mode.

Od ostalih detalja navedimo da uređaj dolazi sa 6,3“  3200x1440 AMOLED 120 Hz zaslonom, koji donosi i 240 Hz stopu osvježavanja dodirne površine. Ono što bi kod ovog zaslona svakako trebao biti prodajni adut je iznimno visoko pozadinsko osvjetljenje od čak 2600 nita.

Ispod haube nalazi se Snapdragon 8 Gen 2 procesor, s posebno kreiranim sustavom hlađenja, a količina RAM-a iznosi 12 ili 16 GB, ovisno o modelu. Baterija dolazi s kapacitetom od 5000 mAh, te podrškom za 90W brzo punjenje.

Xiaomi 13 Ultra u prodaju u Kini kreće 21. travnja, dok bi na ostala tržišta trebao stići kroz koji mjesec.

Povezano:

Xiaomi 13 - Recenzija

Povezano: Xiaomi 13 Lite – Recenzija

Povezano: Xiaomi 13 Pro – Recenzija

Povezano: Xiaomi Redmi Note 12 Pro – Recenzija