Biznis

Meta u drugom tromjesečju 2022. zabilježila prvi pad prihoda na godišnjoj razini



Krovna tvrtka Facebooka, Instagrama i Whatsappa objavila je financijske rezultate za period drugog tromjesečja 2022. godine. Meta je tako zabilježila prvi pad prihoda na godišnjoj razini i nije ispunila predviđanja analitičara.

U drugom tromjesečju prihodi Mete iznosili su 28,82 milijarde dolara što predstavlja pad na godišnjoj razini od 1%. Iako je ovaj pad simboličan, može se tumačiti kao naznaku da je Meta možda dosegla svoj maksimum jer su i za 3. tromjesečje najavljeni lošiji rezultati zbog manje potrošnje u segmentu oglašavanja. Ostvarena dobiti iznosila je 6,68 milijardi dolara, što je 36% manje od 10,39 milijardi dolara dobiti iz istog razdoblja prošle godine. Prosječni broj dnevno aktivnih korisnika na Meta platformama bio je 1,97 milijardi, dok je mjesečno aktivnih bilo 2,93 milijardi.

Osim slabe potrošnje na oglašavanje, vjerojatno uzrokovane inflacijom i najavama recesije zbog čega su tvrtke počele rezati troškove (a marketing generalno bude prvi na udaru), Meti su odmogla i Appleova pravila privatnosti zbog kojih je trošak oglašavanja porastao jer su oglasi postali neprecizniji, odnosno dovodili su do manje konverzija.

izvor: Meta