Meta u drugom tromjesečju 2022. zabilježila prvi pad prihoda na godišnjoj razini

Krovna tvrtka Facebooka, Instagrama i Whatsappa objavila je financijske rezultate za period drugog tromjesečja 2022. godine. Meta je tako zabilježila prvi pad prihoda na godišnjoj razini i nije ispunila predviđanja analitičara.
U drugom tromjesečju prihodi Mete iznosili su 28,82 milijarde dolara što predstavlja pad na godišnjoj razini od 1%. Iako je ovaj pad simboličan, može se tumačiti kao naznaku da je Meta možda dosegla svoj maksimum jer su i za 3. tromjesečje najavljeni lošiji rezultati zbog manje potrošnje u segmentu oglašavanja. Ostvarena dobiti iznosila je 6,68 milijardi dolara, što je 36% manje od 10,39 milijardi dolara dobiti iz istog razdoblja prošle godine. Prosječni broj dnevno aktivnih korisnika na Meta platformama bio je 1,97 milijardi, dok je mjesečno aktivnih bilo 2,93 milijardi.
Osim slabe potrošnje na oglašavanje, vjerojatno uzrokovane inflacijom i najavama recesije zbog čega su tvrtke počele rezati troškove (a marketing generalno bude prvi na udaru), Meti su odmogla i Appleova pravila privatnosti zbog kojih je trošak oglašavanja porastao jer su oglasi postali neprecizniji, odnosno dovodili su do manje konverzija.
izvor: Meta
OnePlus 9 Pro – Recenzija
Samsung Galaxy A52 – Recenzija
iPhone 12 Pro Max – tri mjeseca kasnije [Maraton test]
MeanIT L1 i L10 električni romobili [Osvrt]
iPhone 12 Pro – Recenzija
Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G – Recenzija
Samsung Galaxy S21 Ultra – Recenzija
Xiaomi Redmi Note 9 Pro – Recenzija
Xiaomi Redmi Note 10 Pro – Recenzija
Netflix je još uvijek broj jedan, ali nekoliko je razloga zašto bi se to uskoro moglo promijeniti
Vjerovali ili ne, 5G uređaj vam još uvijek realno ne treba
USB-C standardizacija neće riješiti problem. Naprotiv, mogla bi vam zakomplicirati život
20 godina od lansiranja Nokije 7650 – mobitela koji je promijnio industriju
Dragi proizvođači automobila, dosta je dodirnih zaslona. Vratite nam fizičke tipke!