Satovi

Tržište nosivih uređaja ojačalo u trećem tromjesečju 2019 godine



Strategy Analytics je objavio podatke istraživanja prometa pametnih satova za treće tromjesečje 2019. godine. Tržište pametnih satova i narukvica je u Q3 2019 naraslo za 42% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, odnosno s 10 milijuna na 14.2 milijuna isporučenih uređaja.

Tržištem i dalje uvjerljivo vlada Apple s isporučenih 6.8 milijuna satova što mu osigurava 47.9% udjela na tržištu. Slijedi ga Samsung koji je za 73% povećao broj isporučenih satova sa 1.1 na 1.9 milijuna na godišnjoj razini, te drži ukupno 13.4% udjela na tržištu. Samsung se nada da će mu u borbi za boljim tržišnim udjelom do kraja godine značajno pomoći nedavno predstavljena druga inačica Galaxy Watch Active sata.



Na trećem mjestu je Fitbit kojeg je Google nedavno kupio za impresivnih 2.1 milijarde dolara. Fitbit je također imao rast isporuke na godišnjoj osnovi (7%) a u trećem tromjesečju 2019. godine je isporučio 1.6 milijuna uređaja. Fitbit je najviše udjela na tržištu izgubio jačanjem Applea, Samsunga, Garmina,  Huaweija i Xiaomija te će odlazak pod Google sigurno biti jačanje resursa. Ostaje vidjeti kako će Google iskoristiti Fitbit te hoće li ga u potpunosti uklopiti u svoj brand ili će nastaviti tradiciju koju je Fitbit izgradio kroz godine.

Izvor Strategy Analytics